środa, 29 stycznia 2014

Panny sikorzanki

     
     Panny sikorzanki dla jednych łaskawe, mnie omijają szerokim łukiem. Pokazują pupki i mówią, że się wstydzą!
     O, proszę....

Bogatka

Modraszka

     Na świecie zimno. Karnawał zaczął się jak zwykle, sensacja goni sensację. Ale co roku mamy taki początek. W ubiegłym, sprawa Katarzyny X. , w tym Mariusz T. I media mają co robić. Ludziska zastraszeni, choć mam-morderczyń nie brakowało i nie brakuje. Ale Katarzyna X. prezentowała się jak niewinna heroina z romantycznych powieści. Była medialna.

    Teraz na szybko, bo nie było czasu /25 lat.../ kleci się jakąś ustawę, która może jeszcze zatruć życie obywatelom. Wszystko w trosce o obywatela...


    Narzuta się robi -263 kwadraty. Może w niedzielę będę zszywać! Jak dobrze pójdzie.
    


10 komentarzy:

  1. W mediach musi się coś dziać- tak to działa.
    Zdjęcia cudnej urody. A na narzutę ze zniecierpliwieniem czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi, musi ale to irytujące. Na narzutę także czekam z niecierpliwością:) Czekam tę na piękne zdjęcia, chciałabym Wam je pokazać. Niestety jest to co jest.

      Usuń
  2. Medialną paplaniną nie zawracam sobie głowy, bo tylko się wkur...ić można niepotrzebnie jak się słucha tego bredzenia. A co do sikor - to trzeba cierpliwości do nich bo ADHD mają jak nic i trudno bez przygotowania się do nich zabrać. Ale wierzę, że do wszystkiego dojdziesz powoli. Polecam forum "fotoprzyroda" tam można zobaczyć piękne zdjęcia i poczytać ciekawostki o tym jak i gdzie zrobiono fajne zdjęcia. Polecam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam i oglądałam, zaglądam też na inne fora. Zdjęcia są obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sikorki są bardzo ruchliwe, to trudno im zdjęcia portretowe zrobić :).
    To po niedzieli będzie prezentacja narzuty? szybko się z nią uwinęłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie Aniołku, podejrzewam, że zacznę robić to co misie lubią robić najbardziej. Zajadać miodek i inne łakocie w nagrodę za zrobione kwadraciki. I zacznę zszywanie. Tak więc taką sikoreczką to ja nie jestem:))

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, dołączam Cię do moich ulubionych blogów, zapraszam też do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi, z zaproszenia chętnie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmieniać prawo z powodu jednej osoby - takie jaja tylko w Polsce mogą się dziać. Przepraszam za ten brzydki kolokwializm, ale słuszniejszego wyrazu na nazwanie tego wybryku ustawodawców nie znajduję. Zdjęcia cudne! Masz dobre oko i talent fotograficzny, a pupki sikoreczek bardzo mnie satysfakcjonują :)
    Czekam na pled!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bulwersuje cała ta sprawa. Wszystko było pięknie zamiecione pod dywan, a tu masz ... Wylazło!
      Sikoreczki żartują sobie ze mnie i widzisz co się dzieje. Im bardziej się staram, tym bardziej one przypominają samoloty odrzutowe. Ale śpiew sikorki mam opanowany. Pupinki panienek podobają mi się. Są takie puchate, ale marzy mi się pełno formatowy portret!
      Narzuta jutro będzie zszywana:))

      Usuń