wtorek, 31 grudnia 2013

Czas podsumowań

     Koniec roku jest czasem podsumowań. Co było dobre w mijającym roku, co złe. Czego chcielibyśmy uniknąć w nowym roku. 
    W mijającym roku rozpoczęłam przygodę z fotografią. Oczywiście robiłam zdjęcia, ale w tym roku "potknęłam się" o ptaki. Zafascynowały mnie i zobaczyłam te które, o których do tej pory słyszałam.

Szczygieł


Gołębie





Kos (?)


Młoda sikoreczka


Sroka



Sójka

Kwiczoł
Kwiczoł


Kawka
Sikorki
Gawron
       Życzę wszystkim w Nowym Roku spełnienia marzeń, szczęścia i wszystkiego co dobre !!!

9 komentarzy:

  1. A ja Ci życzę masy pomysłów i dwa razy więcej wolnego czasu na ich realizację

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo, poproszę o więcej czasu. Z pomysłami dam radę! A jeżeli nie wiem kto mi pomoże:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaki, to raczej wysoko postawiona poprzeczka, niełatwo je "dopaść" :) a co będzie celem w tym roku? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pstrykać dalej fotki rodzinie i ptakom. Może zostanę światowej sławy fotografem ptasim! Szczęśliwego Nowego Roku, Szarlotko!

      Usuń
  4. Ja też hobbistycznie coś tam pstrykam, więc zazdroszczę serdecznie obiektów i...cierpliwości :) Piękne zdjęcia. Mnie w minionym roku ze zwierzątek udało się zrobić zdjęcie jaszczurki zjadającej dżdżownicę..mniam :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaszczurka ze swoją zdobyczą podczas posiłku!!! To dopiero dokonanie! Gratuluj

      Usuń
  5. Życzę wielu pięknych modelek:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, życzyłabym sobie pięknych i spokojnych! Ale wezmę jakie będą! Pozdrowienia dla ciebie i Pana Kota:)

    OdpowiedzUsuń