piątek, 19 lipca 2013

Zakupy, zakupy!!!

      Długo zastanawiałam się nad zakupem ramy i uchwytu przejściowego.  W szafie mam sporo nieudanych zakupów. Przedyskutowałam sprawę z mężem, aby nie był zaskoczony, gdy będzie musiał płacić kurierowi.   Przedwczoraj zamówiłam w Studiu Hobby ramę i uchwyt, aidę i luganę. Dzisiaj rano o dziewiątej otrzymałam przesyłkę.
 



   

 Do paczki dołączony był katalog:



       I taki prezencik:

  
         Przygotowałam aidę i mulinę do wyszywania Persephone  Nory Corbertt. Mirabelki zawsze bardzo mi się podobały, nie miałam jednak czasu na wyszycie tych pięknych panienek. Teraz postanowiłam pójść za ciosem i w przerwach między szyciem Jasminy, będę wyszywać Persefonę - Korę, boginię świata podziemnego i żonę wielkiego Hadesa.
     Jestem zaskoczona barwami nici potrzebnymi do wyszycia, ich żywymi kolorami. Do szycia goldenów używa się barw burych, myszatych, przygaszonych. Kolorów intensywnych używa się w umiarze. A tu taka feeria barw! 
           



     Ramę obfotografuję jutro.

1 komentarz:

  1. Faktycznie bardzo kolorowy zestaw mulin :) Lubię takie hafty :)

    OdpowiedzUsuń