poniedziałek, 29 lipca 2013

Lato ciepłe i miłe...

     Lato ciepłe i miłe, takie jak w dzieciństwie, lecz nie żar z nieba. Kto ma urlop i wyjechał - ten wygrał. Kto nie musi iść do pracy - ten tez wygrał. I ma wybór jak spędzić czas. Ten kto musi pracować...  Radzi sobie jak może. Zwierzęta w Zoo też muszą, choć żyły w takim tropikalnym klimacie.
      Tylko dwie małpki pokazały się na wybiegu, lew nie wyszedł wcale. Lwica spała śniąc o polowaniach na sawannie. Słonia też nie zobaczyliśmy. Tygrys stracił swój tygrysi temperament. Króliczki zdecydowały się wyjść z malutkiej szopki chyba tylko na prośby dzieci.









     A to karpie, które zgodnie z chińskimi wierzeniami przynoszą szczęście małżeńskie i dobrobyt.


 Robienie zdjęć stało się  moją kolejną pasją, która sprawia mi wiele radości! Jeżeli jest ich za dużo wybaczcie. To chyba moja słabość. Każde zdjęcie sprawia mi wiele radości i cieszę się jak dziecko gdy mi wyjdzie ładne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz