niedziela, 3 czerwca 2012

Jaśminowo z Sophie


   Zakwitły jaśminy! Powietrze przesycone jest zapachem tego cudownego kwiatu. Lato puka do drzwi, a zapach jaśminu obiecuje nam wszystkie uroki lata. Kusi leniuchowaniem na gorącym piasku i kąpielami,  zapowiada słodycz dojrzewających owoców. 
  Gdy kwitną jaśminy świat jest lepszy, piękniejszy, pełen obietnic możliwych do spełnienia. Wszystko możemy i wszystko może się spełnić. 


 



   Moja Sophie, nazwałam ją tak, bo trochę to smutne że piękna dziewczyna z portretu jest bezimienna, zaczyna zajmować coraz więcej miejsca. Martwi mnie trochę ciemny "placek" nad kokardą ale może zmniejszy się, gdy wyłoni się buzia dziewczyny.













2 komentarze:

  1. O jak milo znalezc w sieci kogos o podobnych pasjach.Ogladam Twoje Goldenki z zapartym tchem.Sama jestem wielka fanka tych pieknych obrazow.Wlasnie medytuje jak oprawic moja goldenowa Herbaciarke,a w wolnych chwilach walcze z nastepnym wielkim dzielam hafciarskim.Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj zapowiada się śliczny i bardzo okazały haft :)

    OdpowiedzUsuń